טיפול במגע

שיטה לגיוס מהיר של מטופלים לקליניקה

מטפלים ומאמנים רבים שהקליניקה שלהם בנויה על פה לאוזן, נמצאים לעיתים במצב שהיומן מתרוקן וההכנסות יורדות. ואז מתעורר הצורך בגיוס לקוחות חדשים.

באופן עקרוני אני בונה עם מטפלים ומאמנים שמגיעים אלי לתהליך ליווי תהליכים מסודרים שמזרימים אליהם באופן רצוף לקוחות. הטיפ שאני הולכת לשתף איתך כאן הוא כלי שעובד כל פעם לי וללקוחות שלי. הוא מעולה לגיוס מיידי של לקוחות ואני חולקת אותו עם מטפלים או מאמנים בתחילת תהליך הליווי.

השיטה מבוססת על ראיונות עם לקוחות פוטנציאלים. הרעיון הוא, לפנות לרשת הקשרים ולבקש מהם עזרה. לעבור על רשימת אנשי הקשר שלך בטלפון, לרשום 10 אנשים מתוכם ולרשום לעצמך מספר קריטריוניים:

מה טיב הקשר שלך עם אותו אדם?

האם לאותו אדם יש קשרים עם אנשים שהם קהל היעד שלך?

ניתן לפנות גם לחברים בפייסבוק שעשויים להיות רלוונטיים לשירות שלך.

חשוב לקבוע שיחה טלפונית או שיחת זום של כחצי שעה ולא לשלוח אליהם רשימת שאלות במייל או בווטסאפ.

מה אומרים לאנשים האלו?

אפשר לומר שהחלטת להוסיף שירות חדש בקליניקה, היית רוצה ללמוד טוב יותר את הצרכים של הקהל ולשם כך היית רוצה לראיין אותם. אפשרות אחרת, לומר שהחלטת לשפר את השירותים בקליניקה ולשם כך עלה הצורך לדבר עם אנשים רלוונטיים כדי להבין יותר טוב מה כדאי לשפר. חשוב לספר תועלת אחת משמעותית של הטיפול או האימון שלך. להדגיש שאין לך שום כוונה למכור להם, זו לא מטרת השיחה.

אני ממליצה להכין מראש שאלון שבו תבדקו יחד:

  • האם השתמש בשירות דומה לשלך
  • האם אותו שירות ענה לו על הצרכים
  • במידה ולא היתה שביעות רצון, מה היה חסר?
  • מה לדעתו הוא איש מקצוע טוב בתחום?
  • מהו הדבר שמטריד אותו בתחום?

במהלך השיחה ניתן לתת טיפ אחד קצר למרואיין כמחווה על הרצון הטוב לעזור לך.

והנה שיתוף אישי של מטפלת שאני מלווה בחודשים האחרונים, שיצאה לראיין קהל רלוונטי בהמלצתי. בראיון הראשון שלה, היא הדגישה שוב ושוב בפני המרואיינת שהיא לא מתכוונת למכור לה כלום… בסיום השיחה, המרואיינת ביקשה ממנה שבבקשה תפנה אותה למטפלת אחרת בעלת אותן מיומניות כמוה…

לכן, כדי שלא תעבור עליך חוויה דומה, מספיק לציין בתחילת השיחה או לפניה שאין לך כוונה למכור כלום. במידה והמרואיין יתעניין בשירותיך בסיום השיחה, אני מזמינה אותך לספר, ואפילו לשאול האם הוא חושב שזה היה יכול לעזור לו? ומשם, שיהיה לך בהצלחה!!

כמה מילות סיום:

מהיכרות עם מטפלים ומאמנים רבים, אני יודעת שלפעמים מהלך כזה שמעורר סימני שאלה בגלל חוסר נעימות. זה נובע מכך, שרבים חוששים לעשות פעולה שאולי לא נוחה לצד השני, שעשויה להתפס כהטרדה. אני מזמינה אותך לא לפספס את הכלי המעולה הזה לגיוס לקוחות, כי זה כלי שעובד פעם אחר פעם. גם אני השתמשתי בדיוק בשיטה הזו כדי לגייס את הלקוחות הראשונים שלי לליווי עסקי. ובכל פעם שחזרתי אליה, זה הביא לי לקוחות.

לקוחות שלי שבחרו לעשות זאת הופתעו מרמת ההיענות של אנשים לכך. ואפילו יותר מכך, הם מאד נהנו לראיין, וזה החזיר להם את התשוקה לעיסוק שלהם.

מטפלים ומאמנים שמגיעים אלי לפגישת אסטרטגיה עסקית, מקבלים שיטות נוספות לגיוס מהיר של מטופלים ומתאמנים לקליניקה. בנוסף, אני עוזרת לבנות אסטרטגיה ושיטה שתזרים מטופלים ומתאמנים באופן שוטף לקליניקה.

אני כאן עבורך כדי לעזור לך למלא את השליחות שלך.

כדי לקבוע איתי שיחת היכרות ובירור צרכים ללא תשלום, ניתן ללחוץ כאן על הקישור, למלא את פרטיך, ואחזור אליך בהקדם לתאום השיחה.

שתפו את הפוסט: