מה עושים כשיש סגר?

אחד המאפיינים הכי בולטים של התקופה, הוא שקשה מאד לתכנן קדימה. בכל רגע נתון המציאות יכולה להתהפך על פיה, וזה יוצר המון בלבול בפעילות העסקית. איך בכל זאת מתייחסים לכך?

מה עושים כשאין אפשרות לקבל מטופלים בקליניקה?

נתחיל מכך שיש הבדל משמעותי בין מטפלים במגע, שלמעשה הטיפול עצמו מחייב שהייה בקליניקה, לבין מטפלים שאינם עוסקים במגע.

המקצוע שלך כמטפל הוא חיוני, הוא לא מותרות!!
וסביר מאד שהשירות שלך הוא לא רק חיוני אלא הכרחי, ומציל חיים. ובימים אלו, כשכולנו חווים את הסגר, זה עוד יותר חשוב ומשמעותי.

אני רוצה להביא נקודת מבט חשובה שאני רואה שחוזרת אצל הרבה מאד מטפלים.

הנה דוגמה, למה השירות שלך הוא הכרחי ומציל חיים.

נניח שאת עוסקת בהנחיית הורים.

המקצוע שלך יכול להציל נפשות צעירות שגדלות לתוך פחד, חןסר וודאות, סטרס, מצוקה, חוסר אונים, ועוד… אין לי מספיק מילים לתאר את מכלול הרגשות שעוברים על הילדים, בני הנוער וההורים. הרגשות האלו הם עוצמתיים, וללא הכוונה ראויה ועזרה מצידך הם יכולים להטמע, להשפיע על ההתנהלות, על קבלת החלטות, ולשבש חיים שלמים.

אנחנו שומעים על כל כך הרבה ילדים, בני נוער והורים, שהתקופה הזו יוצרת תופעות לוואי חדשות שלא היו קודם. ולכן, יש לך אחריות גדולה לעזור להם למנוע את כל תופעות הלוואי. זו השליחות שלך.

ואם החשש שמוביל אותך הוא, שאין להם עכשיו כסף לשלם לך, תני להם להחליט. יש סיכוי שזה לא באמת נכון. אם לא נעזה את הצעד אנחנו, לא נדע מה עומד בסדר העדיפויות שלהם כרגע. ואם לא לקוח מסויים הוא זה שעכשיו יבחר להשיך או להתחיל איתך טיפול, בוודאי יש עשרות אלפי משפחות אחרות שחייבות אותך עכשיו. וכשהם יבינו את המשמעות העמוקה ואת היכולת שלך להציל חיים, הם יעזרו בך בשמחה. בואו נזכור שהרבה מאד משפחות יכולות לעשות את הצעד הזה עכשיו. דווקא עכשיו. לפעמים זה רק סדרי עדיפויות. אם השיווק שלך הוא נכון, מדוייק, ויודע להעביר את המסר שלך, את היכולת שלך לשנות חיים של בני אדם, אני בטוחה שיהיו מספיק אנשים שזה יגע בהם ויתחברו אליך.

ואם בחרת דווקא עכשיו להפסיק את הפעילות שלך בקליניקה, אני מזמינה אותך לחשוב מהן ההשלכות? מהן ההשלכות עליך, על הקליניקה שלך, על העסק שלך, על אותן משפחות שחייבות את עזרתך עכשיו!! ויש להם יכולת לשלם לך.

ולסיכום:

כאשר כסף הוא מניע שמונע מאיתנו להציע את השירות שלנו בתקופות מאתגרות, אנחונ נדרשים לעשות עודה פנימית, כדי לשחרר את המקום הזה. לפעמים זה נוגע לזרימת הכסף, לרגשות של "לא נעים עכשיו" (גם אני פעם הייתי שם). גם בנושא הזה יש בהחלט יכולת ליצור שינוי משמעותי בעזרת עבודה פנימית.

אם מה שמעכב אותך כעת, זה אילו שירותים כדאי להציע עכשיו? איך ניתן ליצור חשיפה גבוהה יותר? איך למלא את השליחות שלך בימים שהקהל שלך הכי צריך אותך? ניתן לפנות אלי ואשמח לבדוק איתך איך אוכל לעזור לך.

שתפו את הפוסט: