איך ניתן להגדיל הכנסות בקליניקה בעזרת סדרות של טיפולים?

מטפלים רבים שפונים אלי לתהליך יעוץ מתלוננים על כך שמטופלים מגיעים לטיפול או שניים ולא חוזרים. יחד עם זאת, הם נמנעים מלהציע למטופלים חדשים סדרות של טיפולים, והסיבות לכך רבות. החל מחוסר הוודאות שלהם לגבי משך הטיפול שדרוש למטופלים עד לפתרון הבעיה. אבל גם כי הרעיון להציע סדרת טיפולים מזוהה עם מכירות, כשבעצם מכירות מעוררות אצל הרבה מטפלים כיווץ.

אם בחרת לא להציע סדרות של טיפולים אצלך בקליניקה, ועדיין מטופלים לא חוזרים להמשך טיפול, אשמח לעזור לך בפוסט הזה לשנות נקודת מבט לגבי סדרות של טיפולים.

מהם היתרונות של סדרות טפולים?

מרבית הבעיות שמטופלים מגיעים איתן לקליניקה לא נפתרות בביקור אחד או שניים. ככל שהמטופל ממשיך להגיע לקליניקה, הוא בונה עם המטפל מערכת יחסים שמבוססת על אמון הדדי, וככל שהאמון גדל, השפעת הטיפול מתעצמת. כאשר מתמידים בתהליך וממשיכים בו, הטיפול יכול להעמיק עוד ועוד פנימה. ובו זמנית הבעיה הולכת ונפתרת. במקרים מסויימים, גם אחרי סדרה שלמה של טיפולים, ניתן להמשיך ולהעצים את התוצאות ככל שהמטופל ימשיך להגיע.

מצד שני, כדי לתת מענה אמיתי למרבית הבעיות, יש צורך לגעת במקומות עמוקים ומאתגרים. אבל, מטופל שלא ממשיך לתהליך מלא, לא ניתן לפתוח איתו תהליכי עומק. זה כמו הביצה והתרנגולת. עד שלא נעשית התחייבות לתהליך משני הצדדים, לא ניתן להעמיק במקומות רגישים כדי לפתור בעיות. ולכן, זו נקודה שכדאי לזכור אותה כשמציעים למטופלים בקליניקה פתרון מלא לבעיות שבאו לפתור. אומרים שכדי ליצור שינוי דרושים 21 יום. אבל כדי להטמיע את השינוי ולהפוך אותו להרגל חדש דרושים 90 יום. ולכן, טיפול טוב שיוצר שיפור ושינוי משמעותי למטופל חייב לקחת לפחות חלק מהזמן הזה כדי להטמיע את השינוי.

נוצר מצב של win-win לשני הצדדים:

מטפל שמגיע להצלחות גדולות עם המטופלים שלו חווה סיפוק הרבה יותר גדול ומרגיש שהוא ממלא את השליחות שלו.

המטופל שמקבל פתרון מלא, יוצא הרבה יותר שבע רצון מהתהליך, ומעריך מאד את המטפל. מטופלים שיוצאים בהרגשה כזו מתהליך, מרגישים אסירי תודה ובהרבה מקרים רואים צורך להמליץ על המטפל. על ידי כך ההפניות מפה לאוזן גדלות. בנוסף, מטפל כזה, שזוכה להערכה גדולה מצד המטופלים שלו, בונה לעצמו שם, והופך להיות אוטוריטה בתחומו.

הכנסות קבועות לקליניקה

יתרון נוסף חשוב להתפתחות הקליניקה, הוא יצירת וודאות בהכנסות כשמטופלים קובעים סדרה של טיפולים.

ההמלצה שלי לקביעת סדרה של טיפולים היא לפחות 4 מפגשים, כשהתשלום למפגשים נגבה מראש. וכך, ניתן ליצור וודאות גדולה יותר לפחות מדי חודש, וכך להתחיל לבנות יציבות בקליניקה.

מטפלים ומאמנים שמגיעים אלי לפגישת אסטרטגיה עסקית, מקבלים שיטות נוספות להגדלת הרווחים בקליניקה. בנוסף, אני עוזרת לבנות אסטרטגיה ושיטה שתזרים מטופלים ומתאמנים באופן שוטף לקליניקה.

אני כאן עבורך כדי לעזור לך למלא את השליחות שלך.

סייעתי עד היום לאינספור מטפלים ליצור קליניקות יציבות, להגדיל רווחים בקליניקה, ולהגדיל מכירות ותוצאות.

לרכישת הספר הדיגיטלי: איך ליצור קליניקה יציבה שמבוססת על סדרות של טיפולים, לחצי על הקישור כאן.
אשמח לראות אותך מיישמת את זה בקליניקה שלך וזוכה לקבל לקוחות חוזרים באופן עקבי.

שתפו את הפוסט: